| Now Playing - Justin Bieber - Mistletoe | Dashboard | Follow | Base code by Lettha Zonzuan |
Bloggerboy
Fly High !


Entry About Shout Stuff
Muahh !

Welcome to Bloggerboy ^^ . Be nice and enjoy! Do follow [ but I'm not forcing kay ? ] . Leave your link and I will catch up on you . I don't write much here . I mostly update on my official page . So . thats all then . hehe .

Meet me at:
bloggerboy and Facebook
Remaja Berani Hina Al-Quran Di Facebook!
Dah besar nanti dia akan murtad.Kami dulu pun dari kecik khatam Quran banyak kali.
Assalamualaikum ,Itu merupakan kata-kata yang sangat hina dan malahan lebih hina lagi dari khinzir @ babi.Ya,mereka akan rasa gembira di dunia ini kerana dapat meluahkan pendapat mereka di Facebook tetapi adakah mereka berfikir kemana mereka akan pergi selepas mereka mati nanti?adakah mereka akan dilahirkan semula menjadi binatang mengikut kepercayaan agama lain?

Jawapan sudah tentu tidak.Mereka akan terus berada di alam kubur menunggu hari kiamat.Masa itu sudah tidak ada Facebook untuk meluahkan kata-kata kerana masa itu kita semua akan berhadapan dengan Para Malaikat dan Yang Maha Pencipta.

Yang lebih menyedihkan sekali adalah yang terlibat itu adalah orang melayu.Tapi kita sedar,walaupun melayu tidak semestinya Islam.Betul tak?

Hidup didunia ini hanya sementara dan jangan terlalu angkuh dengan diri sendiri.Fikirkan siapa Pencipta anda dan satu hari nanti anda akan kembali kepada Pencipta Yang Maha Agung.
Sekian.

OLDER POST / NEWER POST