| Now Playing - Justin Bieber - Mistletoe | Dashboard | Follow | Base code by Lettha Zonzuan |
Bloggerboy
Fly High !


Entry About Shout Stuff
Muahh !

Welcome to Bloggerboy ^^ . Be nice and enjoy! Do follow [ but I'm not forcing kay ? ] . Leave your link and I will catch up on you . I don't write much here . I mostly update on my official page . So . thats all then . hehe .

Meet me at:
bloggerboy and Facebook
Pengalaman
Assalamualaikum ,

bloggerboy semakin pemalass ^^ tiada masa mau update ,hehehe ada masa update la tu ^^ .

Dengan pemngalaman aku menyembelih ayam ^^ menjadi pengalaman yang berharga dan menakutkan tidak pernah dapat dilupakan .Ayam yang dibeli daripada tokehh ayam yang berharga rm 10 sahaja .Bersimpati pula dengan tokehh ayam yang terpaksa berjalan kaki untuk menghantar ayam kepada aku ,soriee boss!! ,siapa suruh lmbat datang ^^ hehehe .

Punya main bersemangat untuk menyembelihh ,tetiba tengok Ustaz buat demo ,kaki mula mengigil dan bila tiba turn aku tuk menyembelih ,mau ikutkan semua la begegar tapi hati masih bersemangat .

Dengan cara pegang pisau yang bergaya ,dibantu oleh Jumie ,Bismillahirrohmannirrrohim ..... aik ?knp tidak pndai keluar darah ayam ni ?aku tekan kuat-kuat dengan pisau yang tajam dan tekan lagi ,aik ?kenapa kepala ayam tu putus ?aku yeeee !! yakkss !! alhamdulillah tidak batal dan ianya makhruh ,ak lebih takut batal dari putus kepala ^^

Bersimpati kepada ayam tu ,yang lain masih ada kepala dia tidak :( ,apabole buat kamu semuaa kami makan jugak ,hehehe ,sekarang aku supa punya pengalaman ^^ dan tidak akan sembelih sampai macam tu :) k la ak malass mau cerita bnyak ,ada kerja lagi ni ,tapi yang pentingg sangat bestt !!


OLDER POST / NEWER POST