| Now Playing - Justin Bieber - Mistletoe | Dashboard | Follow | Base code by Lettha Zonzuan |
Bloggerboy
Fly High !


Entry About Shout Stuff
Muahh !

Welcome to Bloggerboy ^^ . Be nice and enjoy! Do follow [ but I'm not forcing kay ? ] . Leave your link and I will catch up on you . I don't write much here . I mostly update on my official page . So . thats all then . hehe .

Meet me at:
bloggerboy and Facebook
Selak-selak akhbar
Aku selak punya selak ,t`nampak selakan ini :)

SENARAI GAME MENGHINA ISLAM ?Hmm hmm hmm ,macam macam ,malas mau taip aku copy paste saja la k ? Yang berminat baca laa :)


1) Devil May Cry 3

Satu permainan komputer yang digilai remaja negara ini dikhuatiri boleh menjejaskan akidah pemainnya kerana ia mengandungi elemen menghina Islam apabila memaparkan kalimah Allah dan Kaabah.

Pemain permainan itu didakyah kononnya mereka berjihad untuk menentang syaitan kerana dikehendaki menewaskan makhluk itu untuk menembusi 12 pintu sebelum ‘penghulu syaitan’ menanti mereka di pintu terakhir iaitu pintu Kaabah.

Elemen penghinaan ke atas Islam jelas tertera apabila kalimah Allah dipaparkan di setiap pintu yang dikawal syaitan termasuklah di pintu kaabah.



2) Counter Strike Condition Zero Deleted Scene


Counter Strike Condition Zero Deleted First Stage dia. Kita kena tembak dengan askar-askar yang beragama Islam. Kalau kita sedar, masa kita tembak tu kita boleh dengar askar yang kena tembak menjerit "ALLAHUAKBAR" & "JIHADD".

Teruskan membaca di
http://aku-macjay.blogspot.com/2011/05/senarai-game-menghina-islam.html

OLDER POST / NEWER POST