| Now Playing - Justin Bieber - Mistletoe | Dashboard | Follow | Base code by Lettha Zonzuan |
Bloggerboy
Fly High !


Entry About Shout Stuff
Muahh !

Welcome to Bloggerboy ^^ . Be nice and enjoy! Do follow [ but I'm not forcing kay ? ] . Leave your link and I will catch up on you . I don't write much here . I mostly update on my official page . So . thats all then . hehe .

Meet me at:
bloggerboy and Facebook
Citu ;)
Cuti
Waa cuti panjang, blog pun cuti.
Next week cuti dari hari Rabu sampai lah Sabtu.
Tapi since Malaysia tak cuti, telefon selalu buzz buzz vibrate bila message masuk.
Kena reply jangan endaa reply.
Holiday shopping ini untuk orang yang berduit sejaa kot.
Aku takat beli barang-barang yang boleh jual balik di Tawau.
Beli jeans Levi's, T-Shirt
Orang lain beli tv, ps3x xbox, wii, apple products (yg sale buat buat pertama kali, tu pun barang2 mahal sejaa sale byk barang agak agak murah tapi tak murah sangat tu tak sale)
Semoga Allah permudahkan.
-writtenbyme-

/ NEWER POST